دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» شش مورد از مهمترین مراحلی که قبل از شروع راه اندازی استارت آپ خود باید انجام دهید

شش مورد از مهمترین مراحلی که قبل از شروع راه اندازی استارت آپ خود باید انجام دهید

بسیاری از افراد فکر می کنند داشتن یک ایده درخشان برای شروع یک استارتاپ موفق کافی است ، غافل از اینکه ایده خوب فقط اولین قدم است ، اما عملی کردن آن به زمان ، تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد. هر قدم اشتباه در این جهت تا زمانی که منجر به سقوط نشود ، یک تجربه ارزشمند خواهد بود ، اما نکته باهوش تر این است که از تجربیات دیگران استفاده کنید. در اینجا شش نکته برای شروع یک استارتاپ که حاصل سالها تجربه است آورده شده است.


1. با دقت برنامه ریزی کنید


بسیاری از ایده های ناب به دلیل ترس یا عدم اعتماد به نفس فراموش شده اند ، و دیگران به دلیل انتقاد مخرب اطرافیان دور انداخته شده اند. اگر اتفاق غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان دوباره فکر کنند. برای انجام این کار ، شما نیاز به تهیه نقشه راه روشن برای مراحل اولیه کار دارید ، که تمام موقعیت هایی را که ممکن است مطابق برنامه ریزی پیش بینی نشده باشد پیش بینی می کند. اگرچه ممکن است از برخی از شرایط ممکن آگاهی نداشته باشید ، با تهیه این نقشه ، شما آماده تر برای رویارویی با آینده خواهید بود.


۲. در مورد نقاط قوت و ضعف رقبا مطلع شوید


بدیهی است ، شما نیاز به تجزیه و تحلیل بازار مورد نظر خود دارید. در این مرحله جدا از نقاط ضعف رقبا ، باید نقاط قوت آنها را نیز مشخص کنید. در این شرایط می توانید بر روی بهبود این نقاط قوت تمرکز کرده و از این طریق آنها را از میدان حذف کنید. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای ارل رانده شده توسط کارما منتقل شده اید.


3. ایده ها را تا حد ممکن ساده نگه دارید

افکار و ایده های مبهم و غیرقابل درک منجر به برنامه های مبهم تجاری می شود که اجرای آنها بسیار دشوار و حتی خطرناک خواهد بود. قبل از شروع راه اندازی ، بسیاری از نکات منفی در ایده شما وجود دارد که تا زمانی که این طرح کاملاً روشن نشود ، یافتن و از بین بردن آن غیرممکن است. بهترین راه برای برطرف کردن این مشکل ساده کردن طرح تا حد امکان و سپس دادن پایه به آن بر اساس هسته است تا همه جوانب کار بر روی هدف اصلی متمرکز شود.


4- مطالعه خود را فراموش نکنید

از توصیه های سایر کارآفرینان استفاده کنید. با استفاده از شبکه ، می توانید با افرادی که قبلاً بر برخی چالش های راه اندازی غلبه کرده اند ارتباط برقرار کنید. هر وقت سؤالی دارید ، شخصی دارید که به شما کمک کند. برای این کار ، شما باید بخشی از مرحله آماده سازی را صرف یادگیری آموزه های کارآفرینی کنید. قبل از راه اندازی یک شرکت ، وقت زیادی را صرف خواندن کتاب و مجله کنید ، این اخبار را نادیده نگیرید و با اطرافیان خود صحبت کنید.


5- وظایف برون سپاری

بودجه های نوپا معمولاً در اوایل زمان محدود هستند ، بنابراین استخدام اعضای مورد نیاز بطور منظم غیرممکن خواهد بود و استخدام متخصصان با حقوق مناسب امکان پذیر نخواهد بود. این موضوع را برای آینده در نظر داشته باشید و سعی کنید در ابتدای سفر از کارگران دورکار و کارگران نیمه وقت استفاده کنید. این روش بسیار خوبی برای یافتن و پرورش استعداد در تجارت شما خواهد بود.


6- سودآوری را در اولویت قرار ندهید

روی سودآوری سریع تمرکز نکنید ، زیرا این اتفاق نخواهد افتاد. چگونه می توانید وقتی تمام انرژی و اهداف خود را به مسائل اقتصادی گره بزنید ، تصمیمات منطقی بگیرید؟ مطمئناً به این معنا نیست که شما به هیچ وجه به فکر درآمدزایی نیستید ، بلکه قبل از شروع کار باید فداکاری کنید و یک الگوی تجاری طراحی کنید و برای رشد اقتصادی این استارتاپ برنامه های استراتژیک تهیه کنید. وقتی این کارها درست انجام شود ، پول به دست شما می رسد. همه کارآفرینان اشتباه می کنند ، اما کسانی که از اشتباهات خود درس می گیرند موفق ترین خواهند بود. شما باید از ابتدا کار درستی انجام دهید ، در غیر اینصورت استارتاپ شما حتی ممکن است فرصتی برای شروع نداشته باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده