دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 9 گام طلایی راه اندازی یک کسب و کار سودآور

9 گام طلایی راه اندازی یک کسب و کار سودآور

1. آنچه می خواهید انجام دهید را مشخص کنید.

تعیین کارهایی که می خواهید انجام دهید به معنای جلب علاقه برخی افراد است. در مورد مهارت ها ، توانایی ها و تجربیات خود فکر کنید ، واقع بین باشید و تصمیمات خود را تحلیل کنید. تصور کنید که هر روز چند ساعت کار خود را اداره کنید. اگر با چنین روال روبرو هستید ، می توانید برنامه خود را اجرا کنید و به کار خود ادامه دهید.


2.بررسی کنید که آیا مردم حاضرند هزینه کار شما را بپردازند یا خیر.

تجارت پایدار تجارتی است که تقاطع آنچه می خواهید و دیگران برای آن هزینه می کنند. من به دنبال شرکت هایی هستم که مورد نیاز بازار و خریداران باشد. همیشه سعی کنید ایده های سودآور تجاری را پیاده سازی کنید و از کارآفرینان موفق تقلید کنید. آنچه را که می خواهید در محل آنها دریافت کنید ، به مشتریان خود پیشنهاد دهید.


3. با مشتریان بالقوه صحبت کنید.

با افرادی که ممکن است مشتری بالقوه باشند صحبت کنید. درباره نیازها و نگرانی های آنها سؤال کنید و الهام بخش مربوط به ایده کسب و کار خود را پیدا کنید. آیا مزایای محصول یا خدمات شما مستقیماً با نیازهای مشتریان ارتباط دارد؟ آنچه را که آنها می گویند یادداشت کنید زیرا می تواند برنامه بازاریابی شما را قانع کننده تر کند.


4- تهیه یک برنامه بازاریابی و تجاری.

مدیریت تجارت تغییر کرده است. امروزه بازاریابی همه چیز در مورد تولید محتوا ، مدیریت رسانه های اجتماعی و ایمیل است. برای ارائه ایده های خود به مشتری باید تعیین کنید که رویکرد شما به مشکلات چه خواهد بود. طرحی از یک کسب و کار تهیه کنید که جزئیات آن را شرح دهد. عناصر مانند ساختارهای عملیاتی ، محصولات ، سیستم های توزیع و یک برنامه توسعه را در برنامه تجاری و بازاریابی خود گنجانید.


5. شروع یک تجارت کوچک.

اگر توانایی آن را دارید ، ایده کسب و کار در مقیاس کوچک خود را ایجاد کرده و روی آن کار کنید. اگر به موفقیت در کار خود اطمینان دارید می توانید اولین مشتری های خود را پیدا کرده و شغل فعلی خود را ترک کنید.


6. از دیگران بازخورد بگیرید و هرگونه اصلاح لازم را انجام دهید.

بسیاری از استارتاپ ها در حال تلاش برای رشد سریع و معروف شدن در بازار هستند. تجارت خود را کوچک کنید و مشخص کنید که کدام بخش از ایده شما بهتر است و کدام یک باید بهبود یابد. بازخورد مشتری را در نظر بگیرید و تغییرات لازم را برای رشد انجام دهید.


7. تیم را جمع کنید.

اگر ایده شما عملی به نظر می رسد ، باید تیم خوبی بسازید. وقتی تمام وقت خود را صرف توسعه مشاغل خود می کنید ، موفق خواهید شد. اگر تجربه کافی ندارید ، می توانید از بازاریابی و کار در خدمات مشتری خود برون سپاری کنید.


8. بودجه

برای مشاغل کوچک ، این یعنی جمع آوری پول برای چند ماه اول کار شما. اگر رویاهای بزرگی دارید ، ممکن است به سرمایه گذاری های مشترک یا سرمایه گذاری خارجی احتیاج داشته باشید.


9. بودجه عملیاتی را تهیه کنید.

تمام وقت خود را به مشاغل خود اختصاص دهید ، به بودجه عملیاتی شرکت فکر کنید. این بودجه می تواند شامل هزینه های بازاریابی ، هزینه ها و سایر موارد اصلی باشد. مراقب باشید پول خود را هدر ندهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده