بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» دستیابی به موفقیت با نامه نوشتن به ناخودآگاه و دعا

دستیابی به موفقیت با نامه نوشتن به ناخودآگاه و دعا

آموزش تکنیک نامه نوشتن به ناخودآگاه و فرشته ی فرد و دعا برای موفقیت در اهداف

قابل استفاده برای افرادی که در مسیر موفقیت به موانع غیر معمول یا عجیب بر خورد کرده اند.

در روان شناسی، اعجاز، همان هوشیاری معنوی است که تحت شرایطی می تواند فعال شود گاهی آن چه که ما از آن به عنوان فرشته یاد می کنیم می تواند ناخودآگاه یک فرد باشد، پس خواهش میکنم که زود قضاوت نکنید.

شما چه به فرشتگان معتقد باشید یا نباشید یک مسئله روشن است و آن مسئله این است که تاکنون در جهان هزاران نفر از این طریق در مدتی کمتر از آن چه که فکرش را می کنید به آنچه که می خواسته اند رسیده اند.

علتش را از من نپرسید من متافیزیک شناس نیستم ولی کاربردی بودن این روش را بارها دیده ام. اگر هم نخواستید این روش را امتحان کنید هیچ اجباری نیست به نظر من تاوقتی که می توان از طریق تلاش عادی و برنامه ریزی در مسیر موفقیت پیش رفت، نیازی به استفاده از این روش نخواهیم داشت ولی بد نیست بدانید که گاهی انسان ها در مسیر موفقیت با رعایت تمامی اصول باز هم در مقابل مسایلی به بن بست می خورند که ظاهرا هیچ دلیل منطقی برای آنها وجود ندارد به عنوان مثال لجبازی یک نفر، گم شدن یک وسیله یا شی گران قیمت یا تعویض یک مدیر و معطل ماندن کاری که باید به دست او برای شما انجام شود یا بیماری سخت یا مسافرت ایک شخص که باعث می شود همه ی کارهای شما متوقف بماند و اتفاقات دیگری که با وسایل و برنامه های عادی واقعا نمی شود برای آنها راه حلی یافت. در چنین مواردی است که می توان از نامه نوشتن به ناخودآگاه اشخاص یا نامه نوشتن به فرشتگان اشخاص استفاده کرد. شما می توانید بین این دو مورد هر کدام را که برایتان قانع کننده تر و باورپذیرتر بود انتخاب کنید یا از هر دو روش به تناوب استفاده نمایید.


برای نامه نوشتن به فرشته یا ناخودآگاه یک فرد به هیچ نسخه ی به خصوصی نیاز ندارید. کافی است در اتاقی خلوت نشسته و کاملا ریلاکس شوید. هر قدر بیش تر ريلاكس باشید ناخود آگاه شما نفوذ بیشتری خواهد داشت. چند نفس عمیق کشیده و بر روی یک صفحه ی کاغذ عادی چنین عبارتی را بنویسید:

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


ای فرشته ی (نام فرد مورد نظر را بنویسید) از تو میخواهم که با عنایت خداوند (کاری را که باید انجام شود با رخ دهد را در این قسمت دقیقا بنویسید) انجام دهی.


هم چنین می توانید این نامه را خطاب به ناخود آگاه همان فرد بنویسید:


ای نیروی ناخوداگاه ( نام فرد مورد نظر را بنویسید ) از تو میخواهم که با عنایت خداوند ( کاری را که باید انجام شود با رخ دهد را در این قسمت دقیقا بنویسید) انجام دهی.


پس از نوشتن نامه با جند نفس عمیق دیگر از حالت ریلاکس خارج شده نامه را در درون پاکت گذاشته و بین کتاب آسمانیتان نگاه دارید و امیدوار باشید. نشانه ها را تحت نظر بگیرید و با هر نشانه ی مثبتی شکر گزاری کنید تا اثر آن به صورت کامل بر شما آشکار شود.



همچنین شما قادرید از قدرت دعا نیز برای رسیدن سریع تر به آرزویتان استفاده کنید. البته مبحث دعا مبحث بسیار پیچیده ای است به طور خلاصه شما باید از دعاهای: آرامش - پالایش و مشیت استفاده کنید تا دعایتان سریع تر مستجاب شود زیرا به عنوان مثال داشتن حالت تنش و نا آرام بودن یا داشتن کينه مانعی برای اجابت دعاهاست و شما باید دعای آرامش و پالایش را در چنین مواردی به جای آورده باشید یعنی آرام بوده و افرادی را که به شما بدی کرده اند ببخشید تا دعایتان سریع تر مستجاب شود.

در زیر توضیحی برای هر یک از مراحل دعا برایتان ذکر می کنم تا بتوانید با استفاده از آنها دعاهای خود را برای رسیدن سریع تر به خواسته تان بر زبان آورید.

ابتدا بهتر است برای این که مطمئن شوید که دعای شما برای چیزی که می خواهید یا امری که میل دارید در آن موفق شوید صحیح هست یا نه از خود سه سوال بپرسید:


• نخست این که آیا از لحاظ معنوی خواسته ای که دارید مجاز شمرده می شود؟ 


• آیا عملی شدن خواسته ی شما متضمن وارد آمدن صدمه یا زیان به کسی یا چیزی است؟ و آیا اجابت

دعای شما برای همه ی اشخاصی که با این خواسته ارتباط دارند مثمر ثمر خواهد بود؟ 


• آیا در صورتی که با دعا به موفقیتی که می خواهید دست یافتید قادرید که مسئولیت های آن موفقیت را نیز بپذیرید؟


 • آیا حاضرید برای رسیدن به خواسته ای که دارید از برخی چیزهایی که الان در اختیار شماست صرف نظر کنید؟


تنها با پاسخ صریح به این سوالات است که می توانید از صحیح بودن قصد و نیت خود برای موفقیت مطمئن شوید و دعا را آغاز نمایید.










بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده